Glad Alla Hjärtans Dag! <3




Hej!
Idag är det Alla Hjärtans Dag och det är en helt jävla vanlig dag engentligen. Det enda speciella med den här dagen är att man umgås med sin pojkvän/flickvän och går ut på en middag eller bio eller vad som helst som är lite romantiskt. Men det händer ju inte mig, eftersom jag inte har någon pojkvän....

ist så tillbringade jag min morgonfrukost med ett glas juice, det var såååååå romantiskt.....inte! Ne men det hade suttit fint med en pojkvän vid min sida nu, men nej...inte den här gången kanske.

Ja, men hoppas ni andra som har en partner får en trevlig kväll, go fot it! :)

Annars idag har jag inte gjort så mycket, dagen har varit jätte seg. Kändes ovärt att åka in, gjorde absolut ingenting på lektionerna. Plus att jag var lite åt det dåliga hållet (inte glad) och jag vet seriöst inte varför. Det var helt enkelt ingen bra dag, även om det var den 14 Februari idag, men det är en helt vanlig fucking dag, känner ingen skillnad.

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0