Sista dagen innan lovet, älskart!

Hej!
Min morgon började med att vi hade ljud med Classe....vi behövde fixa lite med mikrofonerna i studion, så jag gick in där och prata lite. Sedan kom Sofia och hade det trevligt med mig. Efter en stund tog Sofia kort på mig, detta blev resultatet! hehhe...

Just nu sitter jag i lilla redaktionen och kollar facebook och skriver här på bloggen, för att just nu har jag rast från 12 till 13.40 och det är sjukt segt. Därför hatar jag fredagar, fast inte framåt kvällen, det är så man älskart!

Ikväll händer det kanske inte så mycket, men nästa vecka, då är det SPORTLOV! Känns skönt att komma ifrån skolan, men jag har inte en aning om vad jag ska göra på lovet, förutom på onsdagen, för då ska jag till Sofia Axelsson, hon fyller 18 då! Niiiice!

Men jaa, that's it helt enkelt. Har inte så mycket mer att säga. Jo, jag och familjen jag har i Gistad slka kanske åka skridskor och åka till simhallen någon gång på lovet, vore fint!

Kiss and hugs / J.

Kommentarer
Postat av: astrid

ha ett bra lov!

SES PÅ ONSDAG!!! :D

2012-02-17 @ 17:50:27
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0