Sofias 18-årsdag!



Hej!
Jag gör ett snabbt inlägg innan jag ska dra mig till bussen in till Linköping. Ska åka in och hitta någon present till Sofia som fyller 18 idag, grattis gumman! Innan jag ska köpa pressent så ska jag träffa Astrid och Cornelius. Sen blir det att leta leta leta tills klockan blir 16.55, för då går bussen till Fornåsa.

Blir dessutom att sova över hos Sofia, lite tråkigt att åka hem 21.30 ikväll, det är precis som att åka dit och åka hem. Typ.. så deet bästa är att sova över. Så nu har jag packat kudde och lakan och tandborste, hahaha. Redo för en trevlig kväll!
Kvällens outfit btw :D

Men om en halvtimme åker min buss så nu ska jag fixa det sista innan jag ska gå till station här i Kisa. In i centrum, hahaha . Denna lilla by! Men men, ha en bra onsdag. Fasen, det är ju lill-lördag. Fint då! Jaja, hade bra!
GRATTIS PÅ 18-ÅRSDAGEN SOFIA ! <3

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0