Hakuna Matata! ^

Hej!
Den här dagen har varit både bra och dålig. Dagen började lite dålig med att vi hade Samhällskunskpa, hur seg som helst och gruppen som bestod av mig, Josefine och Daniel funka väl inte riktigt bra. Men nu, när jag och Josefine sitter här vid datan så har vi askul!!! lyssnar på Timon och Pumba - Hakuna Matata....det går inte att förklara, det är bara jag och Jossan som fattar :)

Inatt sov jag hos mig syster Angelica och det funka bra, som tur va. Kändes lite konstigt att sova hos henne när jag hade skola dagen efter. Men det gick superbra! Jag fick en slängkyss av Alicia (min systerdotter), she's my best little friend! Hon har sagt till mig att jag är hennes bästa vän. Söka lilla tjej <3

Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0