Reultatet från fetsen!






Hej!
Här har vi lite bilder på vad som hände. Sofia var duktig och gjorde en 4-kamp. En av grenarna var att vi hade en så kallad tipspromenad, det blev ingen promenad, utan vi har indelad i grupper som sedan satt på golvet och fick sätta 1, 2 eller 3. Svaren var vi själva, då som som stod som alternativ skulle gå fram och göra något och se vem som var bäst typ. Det var hur roligt som helt. En fråga va "vem är snabbast?" och den va jag med i. Mitt lag kryssade i mig och hoppades på att jag skulle vinna, vilket jag gjorde! YAY... skulle bygga ett högt torn av stora legobitar så fort jag bara kunde under 1 min. Jag vann, men det var riktigt jämt mellan oss tre. En annan fråga va "vem är händigast?" och där vaar mitt namn framme igen, jag fick hjärtklappning varje gång. Denna gång skulle man först ta två redskap, då jag valde en tång och en visp. Sedan kommer Sofia med en skål med en stor potatis, då vi ska skala den. Hur fasen skulle jag kunna göra det med en visp tillexempel? Jag kunde skala den, men det blev kanske inte så bra. Jobbade så in i h*lvete, men jag vann inte, man kul va det. Lukta potatis efter de.

Senare sen ville alla att Sofia skulle slå sin pinjata som jag inte minns namnet på, dom döpte honom. I honom fanns 1kg godis och 36 kondomer. Fin present! hahaha....Allt finns på film, men tydligen inget ljud, vet inte vad som har hänt. Men min mobil är ju inte den bästa när det gäller kort och film. om ni ser så är det dålig kvalité på bilderna, men min mobilkamera är som sagt SÄMST!

Avslutar detta med ett TACK till Sofia Axelsson för att jag fick komma till dig! Hade en otrolig kväll med dig och tjejerna. Hoppas du hade roligt med oss, puss på dig! och tack för att jag fick sova hos dig och äta mat, hahaha!

Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: astrid

heheh det ägde :)

2012-02-24 @ 11:32:20
URL: http://rockasta.devote.se
Postat av: Johanna

Vilken fin blogg du har!

2012-02-24 @ 12:01:38
URL: http://goteborgfamiljen.blogg,se
Postat av: Jessica

tack så mycket Johanna :) jättekul att du tycker det. Uppskattar verkligen :) gick in lite snabbt på din blogg och den va fin den med. Älskar din hund, supersöt. Fina bilder med. Ska nog besöka den oftare ;)

2012-02-24 @ 22:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0