1 januari

Hej!
Det är den 1 januari idag och jag mådde sådär dagen innan. Och vid halv tio imorse, när jag vakna och gick upp. Har mått sådär hela dagen, men det är väl så det blir efter nyår och man inte är van vid att bli full. Men jävligt trevligt hade jag iaf, och det tror jag de flesta hade det med. Träffat nytt trevligt folk jag har fått lära känna.

Astrids mamma hade gjort en eller två jättegoda tacopajer, fantastiskt gott. Och sen så leken vi lekte tillsammans var ganska rolig med, det är nog ett bra spel att spela vid ett sånt här tillfälle.

Mycket dricka och mycket prat. Jag gick och spydde två gånger, sen v det bara att fortsätta dricka, men efter andra gången jag spydde så blev det vatten, mådde inte så bra efter allt drickande. Men jag minns vad som hände iaf. Fick träffa Eric, Astrids kille, en riktig trevlig stockholmskille, snygg med för den delen, och det berätta jag för honom med, hahaha. Allt man inte skulle ha vågat säga utan alkohol vågar man säga när man har alkohol i kroppen. Och innan tolvslaget så skulle jag fixa champangeglasen som var av plast, skulle sätta ihop foten till glaset och råka krama åt foten för hårt och fick tre rätt så stora sår i min högra hansflata, inget vidare skönt. Så nu har jag tre plåster i handen, snyggt, en bra början på det nya året, 2012!

Fy va svårt jag hade att somna sen vid 4-5 på morgonen då alla inte palla vara vakna, för att man måste ha lite energi till dagen efter med, för dom som skulle köra. Jag ville inte sova i min klänning, så jag sov i strumpbyxor och bh, men fyfan va min bh skavde. Självklart hade jag trosor på mig med.

När jag vaknade så kände jag hur svårt det var att svälja. Hade ont i halsen, skrek nog ganska mycket igår.
Det gjorde vi nog alla, hahah. Nej fy vilken kväll. En kväll vi minns, iaf jag.
Tack för ett underbart nyår gott folk, det får vi gör om!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0