Fredag den 13e!

Hej!
När min larm på mobilen gick vid kvart över fem, ville jag bara slänga bort mobilen, ville verkligen inte gå upp. Är så himla trött. Klart jag vill gå till skolan så att jag blir klar med utbildningen, men jag känner mig skoltrött. Och jag har bara varit i skolan i en vecka. Men jag tog mig upp för madrassen på golvet och gick och fixade mig.

Jag åkte buss med mig älskade bästavän Natalia Carrizo Diaz och vi pratade ungefär hela vägen till Lkpg. Det var ett tag sen vi träffades, så det fanns lite att prata om. Sen kom vi till rese och kom lagom in för att hoppa in på ljunkanbussen, dt kallar jag tur, med tanke på att det är fredag den 13e. Fast jag bryr mig inte så mycket om otur, det har jag varje dag ändå...nästan! Frågan är om det kommer hända något speciellt idag, vem vet. Det är bara att vänta och se.

Efter skolan idag blir det kanske att åka hem med Natalia, kanske att Samme ska till Kisa med, det vet jag inte. Fast det tror jag inte. Sen när jag kommer hem så är min bror hemma hos pappa, han kommer säkert sitta och vänta på mig tills jag kommer hem, har saknat honom lite faktiskt. Har varit ifrån honom en vecka ungefär.

Plus att min älskade syster Natha är i Gran Canaria med Johannes och Kirre, avis som bara den. Dom åkte lördag-morgon och kommer hem imorgon faktiskt. Har saknat min syster, även om jag inte träffar henne allt för ofta när hon är i Finspång. Men längtan är större nu när hon är i ett annat land, så jag SAKNAR henne jättemycket! Ska bli kul att träffa henne på måndag.

Ja, det jag egentligen skulle skriva här, va att det fredag den 13e idag, så akta er för otur, ni som tror på sånt! Det är bara larv tycker jag. Jag märker ingen skillnad vid det här datumet. Det är en helt vanlig dag som alla andra dagar på året. Peace!
Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0