joggingtur i regnet




Hej!
Va i skolan tidiagre idag, började kvart över åtta och hade inval, frisör, sen efter invalet som var slut vid tio ungefär, så slutade jag för dagen. Hade och kommer bara ha inval varje måndag, alla andra dagar i veckan slutar jag sent. Piss schema! Idag ville jag klä mig snyggt men orkade inte fixa mitt hår allt för mycket, så jag hade plattat håret och fixa en mittbena och sen en keps på det, såg helt okej ut. Astrid kalla mig snygging, hahaha! På invalet fortsätte vi med flätor, det gick sådär när jag skulle prova en nu uppsättning, det såg lättare ut än vad det va. Men jag blev godkänd på det iaf, tur! På fredag har jag frisörprov, som handlar om håret. Tror inte att det blir så svårt, har jag varit med på lektionerna, eller de praktiska lektionerna så kan jag provet. Så det kommer gå bra tror ja. Ska bara börja plugga på häftet vi fick.

Efter att jag hade slutat invalet så träffade jag min syster och va med henne tills klockan blev 12.17, då min buss skulle gå. Natha har ju varit i Gran Canaria i en vecka och kom hem i lördags. Jag fick en parfym av henne idag som hon hade köpt där. En Britney Spears parfym, den rosa. Den lukta jättegott!
Tack bästa syster <3

När jag kom hem så bytte jag direkt om till träningskläder ochtänkte vara lite hurttig och jogga en sväng, va ute i 35 min, och jag är så stolt med. Jogga ungefär hela vägen och sen gick jag nästa hela vägen hem, va så trött i benen. Det bästa på hela joggingturen va att när jag hade joggat halva vägen så började jag gå i ungefär 2 min, då kommer jag till ett hus där en gubbe kommer ut och ska dra in sopptunnan, då får han syn på mig och säger nått som jag aldrig hörde vad han sa, men iaf. Sen säger han:
Gubben: är det inte jobbigt att springa i regnet?
Jag: nej, det är bara skönt!
Gubben: jaha, aa men lycka till med resten av springandet! :)
Jag: haha tack!

Fan va jag uppskatta att en främmande liten gubbe säger så till mig när jag är ute och joggar, jag fick mer energi av att han sa så, orka faktiskt mer efter den kommentaren. Han hade ett hjärta av guld. Tack lillaman! :D
Min snygga outfit för joggingturen blev träningsunderställ, tjöcktröja och gympaskor, känner mig hurttig!
Ikväll blir det yoga med mamma, peace!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0