Nutrilett-Quick Weight loss!



Hej!
Tog min sista måltid för en halvtimme sen, imorgon börjar jag min nya diet, nämligen Nutrilett-Quick Weight loss. Känner att det är dags för en förändring. Måste helt ärligt gå ner i vikt. Har liksom gått upp 7 kg, väger 67 kg, tjejer brukar inte prata om sin vikt, men nu är det min blogg så jag vågar göra det, hahaha.

Jag kanske inte är jättetjock, men jag känner mig inte nöjd med min kropp, så jag vill ändra min form, och med de så menar jag magen. Vi får hoppas att det blir skillnad, men det värsta är ju att det kostar så mycket, men det är de väl värt hoppas ja.

Kul att man inte kan äta dom goda maträterna nu då, blir bara shake. Men det blir nog bra. Nu ska jag se till att få en bättre kroppsform, peace!
Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Har det fungerat för dig? :) funderar på att börja :)



Tacksam om du skriver svar till min mail :D

[email protected]



Tack på förhand!

2012-02-24 @ 09:09:47
Postat av: Ellen

hei :) lurer også på om det funket? isåfall hvor ofte du tok de, og hvor mye du gikk ned i vekt på hvor kort tid?! svar gjerne på mailen :))

2012-03-04 @ 22:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0