Sommarjobb som slussvakt?



Hej!
För några veckor sen hade jag lite tankar om vad jag skulle jobba med i sommar, först tänkte jag Blomstertorget eller Blomsterlandet. Men sen kom jag på att man kanske ska kuna lite om blommor och växter och så. Och det kan ju inte jag. Jag vet bara att dom fuktar gott!

Sen kom mammas kille/sambo Bengan på ett tryckeri här i Lkpg, där han har lite kontakter. Och det tycker jag skulle vara väldigt roligt, men jag vet inte riktigt hur det blir med det, för jag har inte fått veta om man kan sommarjobba hos dom. Så det får vi se.

Och nu för en stund sen så hitta mamma i Corren om att man kan söka till slussvakt och då tänkte jag att jag skulle kolla lite vad dom hade att säga på hemsidan. Och det lät ju kul och så, så jag skrev en ansökan och skicka in den till dom för ungefär en kvart sen eller nåt. Så nu väntar jag på svar av Göta Kanal personalen och får se om jag får sommarjobba hos dom. Det kan bli spännande, för jag kan inte så bra engelska och det är bra om man kunde det sa dom. Men men...det är bara att vänta och se vad dom säger.  Mer om det kommer jag skriva om när jag har fått svar av dom.

Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: astrid

heheh jag sökte med dit ;)

2012-01-28 @ 21:26:18
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0