Aj Aj Aj!

Hej!
Det är den 20 Januari och det är min vän Ninas 18-årsdag idag. Grattis hjärtat! Hoppas din dag blir toppen :)
Annars idag händer det väl kanske inte så mycket. Men dagen är inte slut än, har har rast i två och en halv timme snart. Sen har jag inval, frisör, och då ska jag ha prov om håret. Jag tror det kommer gå bra, för jag vet och har varit med på lektionerna, så jag tror det kommer gå bra, för det känns som det. Efter den lektionen som börjar 13.40 och slutar 15.50 så ska jag vänta på min buss som går 16.40 hem till mamma och sen ska jag bara chilla.
Mamma och dom andra ska äta taco och jag vet inte om jag ska äta eller inte, eftersom jag dricker shaker, som gör att jag går ner i vikt. Antingen äter jag lite eller ingenting alls. Men imorgon är vi bjudna på kalas, och då bjuds smörgåstårta. Och det vill jag ju verkligen äta, för det är så jävla gott, men jag får inte äta för mycket kanske. Då går jag nog upp massa i vikt.
Det var  väl typ det lilla jag hade att säga, hade så länge!
Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0