Stort jävla problem, jag blir ledsen!



Hej!
Efter 4 år.... och jag hatar att ha skilda föräldrar. Jag klarar inte av att ta med mig halva garderoben fram och tillbaka varannan vecka. Jag blir så jävla arg och ledsen att ha det så här. För jag vill ju vara hos båded mamma och pappa. För det är ju bara jag i familjen som har det såhär. Jag blir så jävla ledsen så fort jag tänker på det. Vafan ska jag göra? Just nu vill jag bara flytta hemifrån och ha ett eget place där jag kan ha mina saker på EN plats!!!! Orkar serisöt inte att ha en stor jävla väska på axeln varje gång jag ska till pappa och sen till mamma. JAG HATAR ATT BO PÅ TVÅ STÄLLEN!

Jag vill så gärna sluta gymnasiet och hitta ett jobb och sen flytta hemifrån så jag kommer ifrån det här. Jag kan liksom inte ha lite kläder hos pappa och lite kläder hos mamma, det funkar fan inte. Antingen har jag någon tröja eller linne hos pappa som jag behöver/vill ha när jag är hos mamma. Jag tänker ju liksom inte köpa två likadana plagg när jag är och shoppar. Fuck det här!

JAG PALLAR INTE MER! :O

Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: astrid

jobbigt gumman ! :/

2012-01-28 @ 21:25:11
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0