1-årsdag med bloggen!




Hej!
Idag är det onsdag och jag hade idrott på morgonen, rktigt roligt faktiskt. Jag är bäst på att studsa en pingisboll på ett pingisrack och sen gå igenom en bana, tillsammans med mitt lag. Jag ägde fan! Fick lite beröm för att jag var så duktig, tack för det tjejer :)

Annars idag har lektionerna varit som vanligt, förutom att igår, så blev 11 st hårddiskar i skolan tagna, av elever på skolan. Fuck them, sjukt arg på dom, eftersom man vet vilka det är. Så jag går typ och blänger på dom varje gång man går förbi, hehe...

Hade redovisning i samhällskuskap med josefine, det gick inge bra. Jag prata typ ingenting, jag skrev på tavlan ist. Stackars Josefine! Det går inte att redovisa med mig, för jag är sämst på det. Iaf när jag inte fattar så mycket om det jag ska prata om.

Sen innan vi sluta så skulle jag och Josefine gå och ta dos 1 av livmoderhalscancer. Och sen om några månader eller nåt ska vi ta dos 2 och dos 3. Det gjorde inte så ont att ta sprutan, men det äckliga va att man kände när "medicinen" eller vad man kallar det kom in i armen, man kände verkligen när det spred sig i armen. Armen kändes bedövad direkt, hahah! Det är fortfarande obehagligt men det känns bra att man kan få den gratis, och då passar man ju på att ta de. Annars kostar varje spruta 1000 kr lite dyrt.

OCH JAG MÅSTE BERÄTTA ATT DET VAR 1 ÅR SEN JAG BÖRJADE BLOGGA. DET HAR REDAN GÅTT ETT ÅR, ROLIGT ATT DET HAR GÅTT ETT ÅR REDAN!

Nu sa jag umgås med min syster Natha och Johannes, peace!

Kiss and hugs / J.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå om att det stals hårdiskar?? VA?? :O

vit du vilka det va?? tell me på måndag!

saknar er babes!

2012-01-28 @ 21:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0