Vilken jävla dag!

Hej!

Vilken jävla morgon det blev då. Pallar serisöt inte med folk som är så jävla tröga och tror dom är så vuxna. Serisöt, min morgon gick åt helvete. Jag va riktigt förbannad på grund av en viss person....åååååååh fan va du förstör för mig. Jag skulle kunna skriva mer detalj, men jag gör inte det. Även om det är min blogg, då jag får skriva vad jag vill, men jag bestämmer mig för att inte skriva bokstavligt vad jag är förbannad över.

Vafan ska hon/han göra mig så förbannad? det va eller ÄR jävligt onödigt, eftersom det har pågått i ett år ungefär. Asså, jag blir förbannad att bara tänka på det. Hoppas du ser de här, jag skäms inte. Jag står för de jag skriver. Och jag har aldrig låtsas vara din vän...fatta det någon gång.

Men efter min förbannade morgon så blev det allt bättre, tur att jag har riktiga vänner som inte tycker jag är falsk....tack för att ni gjorde att jag mådde bättre, jag behövde det. Natalia och Rashed ni är BÄST <3

TACK HABIBI! <3

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0