Five days left! :D



Hej!
Idag är det lördag och snart kommer my sister Angelica med familj och ska äta mat och bara ungås. Senare sen ska lillebror på disco i Linghem, så då måste man glida omkring i Linköping för att sedan hämta honom vid sju, lite onödigt att åka hem till Kisa och sen tillbaka till Linköping. Får se vad man hittar på i stan så länge.

Jag kan väl säga så som alla andra bloggare säger: "Så här ser jag ut dag"
Tyvärr så har jag inte tagit kort på hela mig, så jag kan inte säga "dagens outfit" tråkigt va?! hahhaha!

Det är fnt väder idag med, vad ska man göra. Önskar att man kunde sola och man fick färg. Men det blåser nog lite kallt, kan ju bli sjuk, int så kul.

Snart fyller jag 18, det är bara 5 dagar kvar till jag blir myndig! fint! :D
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0