Min tur att tappa tallriken i skolan ^^



Hej!
Igår började min dag nervöst, för att vi skulle spela in vårat program som sedan ska sändas ut på skolan, så jag va skit nervös inför de. Och nervositeten fortsatte ända till matsalen verkade det som. Knäppa jag tappar tallriken precis när jag ska ställa ner brickan på bordet, som tur var så dämpa maten dunket, så det var ingen som jubla, TUR! annars hade jag skämts :p plus att jag hade tur som inte fick något på kläderna. Annars hade jag fått gå med äckliga kläder i skolan. Mattanten sa att jag skulle gå och ta mat igen, men hade ingen lust att ställa mig i kön som fortsatte utanför matsalen. Så jag fick sitta och knapra på knäckebrödet som var det enda ätbara på min bricka. Men Nathalie va generös och gav hennes smörpaket till mig, Tack! :D
Skulle hämta vatten till mig och hämta mjölk till Josefine, höll på att krocka med en kille med bricka, inte min turdag antar ja :p

Medan Josefine var på matte, så hände Nathalie med mig till matsalen, så jag fick äta min mat tillslut. Som tur var så tappa jag inte brickan den här gången :) i made it with the floo! eller nåt :)

Efter min lyckade lunch så var det KÖRSÅNG, det var jättekul, bästa lektionen än så länge. Längtar redan till på måndag! Tack mina vänner på körsången för en trevlig lektion!!

TACK SVERIGE FÖR DET FINA VÄDRET, BÄSTA! <3
Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0