Fotbollsutbildning!

Hej!
Idag har jag haft en lång utbildningsdag! Jag är helt slut nu, gäspar hela tiden, skulle kunna gå lägga mig och vakna imorgon tills jag ska gå upp och fixa mig till skolan!

Men, jag ska berätta om min dag tänkte ja! Min dag började med att jag kommer dit och känner INGEN! Lite jobbigt men det är så det är när man är ny i Linghem!

Det började väldigt segt, men flöt på ganska bra sen när träningen började. Fick göra egna övningar, skriva och rita upp dom själv. Det gick faktiskt bra, var ju jag som fick skriva och rita, haha! Han jag "jobba" med eller vad man ska säga, han ville inte förstöra, så jag gick göra jobbet! Fick min ledarkollega, det blev han jag jobba med, Anton! Det ska nog gå bra det här! Ska ha pojkar födda 02 på sommarskolan. FÖRRESTEN, FÖR ER SOM INTE HAR HAJAT VAD JAG PRATAR OM, SÅ SKA JAG VARA FOTBOLLSLEDARE I SOMMAR! Det kommer bli awesome!

Ska kanske ha en målvaktsträning med några tjejer på fotbollsskolan, eftersom jag är en gammal målvakt! Ska kanske lära dom mina knep, det som min tränare en gång i tiden lärde mig!

Denna utbildning höll på hela dagen, från klockan 09.00-16.30. Det blev en slitsam dag! Men och väldigt bra, bra utbildning från min sida! Det var allt jag hade att säga om min dag!

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0