Onödiga dagar!

Hej!
Dom två sista veckorna i skolan är så onödiga. Man gör ingenting så man kan lika gärna ta sommarlov nu. Känns fett onödigt att åka in och bara sitta och glo på lektionen. Men men...man får närvaro iaf.
Har foto nu och gör inte så mycket, har fixat min systers bilder som hon ska få på sin studentfest den 9e, hoppas att hon blir nöjd! Det är typ de jag har haft för mig i två timmar nu. Känns så himla värt att komma till skolan idag, verkligen! Men men, nu ska man inte vara så negativ.
När jag kommer hem ska jag försöka gå ut och försöka hitta något fint att ta kort på, inte för att det finns något speciellt att ta kort på i Kisa. Men man får leta efter de bästa!
Om en tre kvart eller nått ringer kanske min pappa och säger att han är i Lkpg och hämtar mig, sedan ska vi handla mat, nice! Gå in på Salam och Willys tror ja, stamisar!
Kiss and hugs / J.
Har tråkigt så tog kort på mig själv.

Kommentarer
Postat av: astrid

vi hade ju en liten talktime i ljudstudion xD

2012-05-29 @ 22:11:44
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0