Regn, regn och åter regn!

Hej!

Idag var jag så jävla trött, pallade inte att gå upp från sängen, men det slutade med att jag tvinga mig upp! Det gick ju ganska bra, men kände mig stressad på grund av bussen.

Första lektionen var seg, vi bara chilla och Josefine spela spel på min mobil och jag målade naglarna, så det var en trevlig samhällslektion :)

Efter det hade några i klassen matte b, och jag hängde med Josefine på den lektionen som sällskap! Blev väldigt trevligt!

Sen efter lunchen så skulle vi lyssna på en föreläsning, på en kille som heter David Einar som jobbar i Linköping som fotograf och filmare, visa lite coola bilder, som jag själv skulle vilja prova :)

Efter skolan skulle Josefine in till stan och byta ett par byxor så vi gick in, i regnet, fan va det regnar ute. Tur att man har paraply!!! Så nu ser jag blöt och äcklig ut, men det gör man ju typ varje dag, iaf i slutet av en skoldag :) haha!!! Så har min dag varit, nu är jag på väg hem, sitter på tåget mot Linghem och sen blir det buss till Lillkyrkavägen! Det var allt :)

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0