Dra härifrån!

Hej!
Jag orkar fan inte mer längre, nu vill jag flytta...flytta till ett eget ställe, orkar seriöst inte med att bo hos skilda föräldrar, blir så jävla deprimerad av det här! Ena gången hör jag klagomål om att jag inte är hemma hos en av dom så mycket, andra är att jag inte prata med mammas eller pappas sambo, va fan begär ni av mig! Vill jag säga något så gör jag de, och vill dom säga något till mig så kan dom göra de! Blir fan ledsen på det här!

JAG FLYTTAR UT PÅ STUDENTDAGEN!
(eller förhoppningsvis när jag har fått ett jobb och tjänat pengar iaf) sen drar jag!!!

Står inte ut med all jävla klagomål från föräldrar, speciellt inte när det kommer från två olika håll...mamma och pappa...jag är 18, låt mig va och låt mig leva mitt 18-åriga liv! Känns fan som dagen vi hade krismötet, för ca 5 år sedan eller nåt, då ni blev skilda, så jävla jobbigt känns de just nu, deprimerande känsla inombords på hög nivå! Jag svär! :'(

No kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: astrid

:/
finns!

2012-11-21 @ 22:39:31
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0