Fan va arg jag är!

Hej!
Blev så arg på mamma och Bengan för att jag tänkte åka till Kisa vid tjugo över ett, men så säger mamma att dom ska in till stan sen vid typ två halv tre, så då tänkte jag att jag är kvar och åker med dom. För att dom skulle till Ryd (barnen har fotbollsträning där) och då var dom tvungna att ha två bilar. Men då tänkte mamma att hon ställer sin bil i Linghem och sen lämnar av mig där samtidigt. Och sen åker dom med en bil vidare in till stan. Men mitt tåg gick kvart över två och vi åkte hemifrån tjugo över två, så då hade ju jag missat mitt tåg, så då tänkte dom att jag kunde vänta i Linghem till kvart över tre ist! Ja för det ville jag ju verkligen när det är kyligt ute :/ så jag var skitsur och kall i Linghem i 45 min! Jag trodde dom skulle anpassa lite efter mitt tåg så jag hann med de lagom till att dom skulle åka till träningen, men nej! Fan va arg jag blev! :@ :/

Fan va skönt det vore om man hade bil och körkort, då kunde jag ha sagt hejdå och dragit till kisa, för dom bryr sig ju inte om jag fryser eller ej, fyfan va sur jag är!!! :@

Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: astrid

aaaw, :(

2012-11-11 @ 20:37:51
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0