Ge mig morfin!

Hej!
Ge mig morfin eller vad som helst, just nu klarar jag inte av att känna smärtan i knät! Jag vill veta vad som har hänt med de. Mamma ska ringa eller MÅSTE ringa till doktorn imorgon, jag vill veta vad dom säger om skiten!

Just nu ligger jag i soffan i min OnePiece och känner den konstiga äckliga känslan i knät, knäskålen glider omkring känns det som, vill bara att det ska bli bra igen, ser ju ut som att jag har skitit på mig när jag går, inte okej! :/ jag gnäller och gråter som en 4åring (för mig själv) inte framför mamma!

Men förhoppningsvis så får vi en tid redan imorgon bitti, börjar ju kvart i tio, så om jag får en tid vid halv nio, nio så blir det bra! Håller tummarna!

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0