Gratis kläder!

Hej!
Det är torsdag och snart är det helg, skönt! Idag började dagen ganska segt men helt okej, tog tåget in med Jossan, hade svenska som första lektion, satt och skrev av ett papper av Astrid som vi ska använda imorgon till våran debatt vi typ ska ha på svenskalektionen imorgon.

Sen hade vi religion, då vi börja ned ett nytt område. Vi ska nu börja jobba i grupp och vi ska jobba om satanismen eller vad det heter, får se hur det går, bra tror ja :) vi ska göra det i power-point.

Sista lektionen är rörlig bild, då vi spelar in filmer vi har gjort och reportage vi har spelat in, min grupp är klar med allt, så vi satt och chilla , åt kladdkakan som Jossan hade med sig, undra vad det blir nästa torsdag :) och så sa våran lärare att det fanns en kartong med kläder som man kan få ta vad man vill, som det står mediaprogrammet på, jag tog åt mig det mesta , Hahaha! Jag fick/tog två T-shirtar, en regnjacka och en tjocktröja. Fantastiskt att vara dom sista mediaeleverna asså! Ibland är det bra att vara sista kullen ;) tack för kläderna Bella/skolan och tack för kakan Jossan, den var jättegod!! :D

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0