Inget mer höstlov!

Hej!
Jaha, då var sista höstlovet förbi, inte många lov kvar nu. Sen har jag aldrig lov igen, för då är ju tanken att jag ska ha hittat något jobb som jag gillar, om det nu blir så lätt att jag gör de, inte säkert, kanske kommer ta ett tag, vem vet!?

Kylan börjar komma in mer och mer och vantar, mössa och halsduk plockas fram. Kanske till och med raggsockarna kommer fram snart, dimma flyter in också på kvällarna, känns lite snuskigt faktiskt!

Men idag är det måndag och det betyder skola, men jag hade tur, började kl 12.00, hade inget inval, så det känns bra att börja veckan så här!

Får se hur många trappor man orkar gå den här veckan, jag slog ju i mitt knä på kryssningen, så jag har haft ont i över en vecka nu. Känns som att knäskålen sitter löst, det känns konstigt när jag går eller när jag ska sova, inatt låg jag och gnällde på grund av att det gjorde ont, inte speciellt kul! Jag är 18 år och ligger och gnäller om nätterna, inte okej kanske! Dags att kolla upp knät, det är iaf något som både mamma och Mattias säger åt mig att göra, så får väl lyssna :)

Så här såg jag ut idag iaf, köpte en stickad blå tröja på Lager 157 i lördags, och snygga smycken från Gina Tricot!

Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: astrid

ja jag tkr med du ska kolla upp det! inte okej att du fortfarande har ont! D:

2012-11-05 @ 21:55:54
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0