Knäskålen sitter lös?! :/

Hej!
Värst va jag skriver mycket på bloggen nu då, har kanske att göra med knät jag tjatar om. Men det kan ju ha att göra med att jag vill få ut mina känslor. Så, ja så här blir de väl då!

Idag har det varit kaos med knät, känns som att knäskålen glider sidleds hela tiden när jag går, ganska snuskigt faktiskt! Man kan i stort sätt säga att knät eller "skålen" som jag tänker kalla det nu, lever sitt egna lilla liv!

Men ska nog köpa ett knäskydd eller mamma ska kanske göra de, så att skålen håller sig på plats! Mamma ska beställa den imorgon troligtvis. Jaja så var det med de, på bilden syns det att knät är blått, inte okej. Har ett misshandlat knä :(

Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: astrid

:/

2012-11-10 @ 13:05:48
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0