Sen uppdatering

Hej!
Har inte skrivit på ett par dagar, men tänkte berätta lite vad som har hänt under de dagar jag inte har skrivit, för det har hänt en hel del!

Det började väl förra veckan, minns inte vilken dag, men det var kanske måndag eller tisdag, då hände något tragiskt i Kisa, en man blev påkörd av tåget, tyvärr dog han :(

I fredags bubblade jag i badkaret med min syster och tog en drink och lyssna på musik, med tända ljus! Jätte mysigt.

Sedan i lördags, för två dagar sen, så var jag, Natha, mamma och Angelica i Ullared och shoppa loss. Jag hade inte några pengar, men mamma hade. Hon var inte så glad över mitt köp, gick på 2000, nästan 3000kr, förstår henne. En massa snygga kläder och småplock till julklappar, fint! Vill åka dit och ha mer!

Vi gick in på en porraffär och det ska man inte göra med sin mamma, för hon är för seriös där inne! Inte okej :p Men det var kul att kolla in där.

Vi åkte halv hem hemifrån, kom hem halv ett ungefär, var ganska död efter en hel dag i Ullared!

Idag är det måndag och jag skulle börja mitt nya inval...men tydligen så börjar mitt inval efter jul, så jag kom till skolan i onödan. Skulle ha haft dans, 100p, men det får väl vänta ett tag då. Skönt att ha sovmorgon på måndagar och sluta tidigt på fredagar fram till jul. Så just nu sitter jag i peddan och chillar. Kan inte jobba med något, har allt hemma! Sitter och kladdar lite i blocket och lyssnar på musik, nice men segt!

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0