Trevlig kväll igår/natt/morgon!?

Hej!
Tillbringade kvällen/natten med min kära vän Cornelia, vi handlade chips och massa mer för att kolla på film och så, men blev att vi börja lyssna på musik. Och Cornelia ville att vi skulle åka och köpa en till cola, det sluta med att vi köpte 8 lättöl, men sen kom vi på, när vi satte oss i bilen, att vi skulle köpa cola. Så Cornelia gick in och köpte den där colan som vi egentligen skulle köpa!

Sedan åkte vi hem och började äta chips igen och dricka lättöl, sedan blev vi väldigt sugna på att gå ut på krogen. Och tillslut blev det en spontan utgång, då vi träffa Andersson där, som betala inträde och spriten, tack snälla du!

Jag drev med en kille, asså det är så kul, vet inte hur man ska skriva de. Jag hade kul men ibland var det obehagligt :p

Sedan kom vi hem och kollade på en serie. Slutade med att vi somna i soffan och sen vakna igen, vi gick tillslut och la oss i sängen vid halv fem. Och jag vaknade efter två timmar och trodde klockan var typ 10 eller 11, men den var bara 7 på morgonen, men vi gick upp vid 13.00 iaf, känns bra!

Tack för en awesume kväll/natt! <3

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0