Två viktiga saker på en dag!

Hej!
Idag är det två viktiga saker på en dag som gäller! Min lillebror Sebastian fyller 9 år idag, grattis älskade lillebror på din stora dag! Hoppas du gilla spelen du fick av mamma, och du kommer få present/presenter av mig när jag kommer hem från Ullared den 17e :)

Och så har vi nästa stora grej, det är farsdag idag, så det blev att fria lillebror lite hos mamma i gistad och sen vidare till Kisa och ge pappa Toffifee och två trisslotter, han blev glad, även om han får samma sak varje år på farsdag! Hahaha! :D men det löste sig väldigt bra.

Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: astrid

halsa Sebastian o gratta från mig :P

2012-11-11 @ 20:38:50
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0