Varit hos doktorn!

Hej!
Idag vid halv elva var jag hos doktorn och visa upp mitt knä. Han konstatera att jag har fått någon typ av korsbandsskada och att jag har fått vätska i knät, som får det att kännas som att knäskålen sitter löst. Det är därför jag har en sån obehaglig känsla i knät, för att jag har vätska i knät, vilket är jävligt äckligt! Men men...han sa åt mig att gå som vanligt och vänta i 1 eller 2 veckor och se om det har blivit bättre, annars får jag höra av mig igen!

Hoppas verkligen att det försvinner snart, orkar inte med den äckliga känslan! Men idag har jag försökt få ordentligt, det var helt okej! Släpade fötterna lite då och då, men redan framsteg. Vilket är väldigt bra! Har fortfarande svårt att gå i trappor, men mina kamrater är snälla och tar hand om mig, ifall jag behöver hjälp med något och det känns bra :)

Nu är jag på väg hem och ska bara sätta mig framför tvn med min feta godispåse och sappa mellan kanalerna och hitta något vettigt att kolla på :)

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0