Vilken fredagskväll!

Hej!
Vaknar, kommer till skolan lite sent, för att bussen sen eller vädret är kaos! Vet inte vilken av anledningen. Gör klart mitt arbete, pratar med Åsa om mitt och Cornelias PA, men verkar inte som att vi kommer någonstans med de, så fick ett tips från Astrid att göra min studentklänning som mitt PA, ingen dum idé, ska prata med Cornelia om de. För jag känner att vi behöver komma igång. Dags att gå sin egna väg nu kanske?

Medan vi har expo så säger en i klassen att vi inte har någon svenska. Vilket gör mig sur, för då kom jag till skolan för en enda jävla lektion, hur kul är det? Inte så jävla kanske. Men en positiv sak är ju att vi fick vårt studiebidrag idag, yay!

Vilken rolig fredagkväll jag fick btw, har suttit hemma och sjungit och druckit vatten! Kände inte för att äta något fredagsmys, bara för att pappa klagar på att jag börjat bli för stor! JA PAPPA! Jag kanske eller jag HAR gått upp jävligt mycket i vikt och jag är inte glad för de, men jag har jävligt svårt för att få bort dom där jävla vikterna, inga metoder funkar på mig!! Så ikväll blev det bara vatten! Känns pinsamt att visa upp mig! Sån jävla jobbig känsla bara! Tack för mig, FAAAAN! :/

Just hugs / J.


Kommentarer
Postat av: astrid

sötis!, lust att dra till simhallen och simma med mig någon dag. basta och simma (och kanske ta ett åk i vattenrutchkanan)(A)
vill dit men inte ensam. :/ kram!<3

2012-12-03 @ 20:43:56
URL: http://rockasta.devote.se
Postat av: Jessica

Ja men absolut, skulle jag gärna vilja ! :) kanske kan dra dit med några eller något, eller kanske bara du och jag ;)

2012-12-04 @ 08:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0