1 april

Hej!
Idag är det första april och idag är det 1 år sen jag fick min vita iPhone 4s, det har redan gått ett år och jag har inte förstört den, duktig tjej!

Dom andra mobilerna jag har haft har jag tröttnat på efter bara några månader, men denna mobil har jag aldrig tröttnat på!

Kanske är tråkigt att läsa detta inlägg, vem bryr sig egentligen om att jag har haft min mobil i ett år. Men tyckte bara att det var kul att påpeka de. Istället för att ha ett år med min mobil hade det varit kul att man hade ett år tillsammans med en pojkvän istället, hade varit lite mer roligt att läsa kanske. Men ikke, det får vi vänta med..

Nu är jag på väg hem till Kisa och jag har påsklov, idag fixade jag mitt cv och började söka jobb tillsammans med min syster Angelica, har redan sökt 2 jobb tror jag det va. Imorgon blir det att fika med två vänner köpa något för mina presentkort jag har. Sen på onsdag blir det mys med andra vänner, tors-fre ska jag försöka träffa kusinen Alex och lära honom allt han har missat på balträningarna. Fyfan vilket arbete detta kommer bli. Men det ska funka!!

PS, det är vackert väder idag, älskar livet just nu!

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0