Födelsedagsfirande/utgång!

Hej!
Sitter nu på rese och väntar på mina vänner, så vi kan åka med tåget mot Mjölby som går 18.23. Blir att fira mig lite och sen förfesta som fan för att sedan åka in till stan igen och dra in på Platå och fucka ur totalt!

Hoppas och håller alla tummar jag har på att det ska bli en lyckad kväll och att alla kommer ha det bra! För det är de jag har räknat med! :D

Mina vänner för kvällen blir : Yasmine, Natalia, Josefine, Astrid, Melle, Alex, Cornelia och Kristoffer!!!!! Vi ska fucka ur! <333

Lets party people! :D

Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heheh ja jag vet någon som blev full o fucka ur iaf ;) ( du) xD <3
Tack för igår det var lyckat! :) o tacka yasmine från mig för att vi fick vara hos henne, fett mys! :D

2013-04-07 @ 13:02:07
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev den tidigare kommentaren ;)

2013-04-07 @ 13:03:06
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0