Bästavän

Hej!
Det är onsdag morgon, klockan är 09.24 och jag siter utanför vår sommarstuga i Lönö utanför Norrköping.

Just nu sitter min första, allra bästavän på flyget mot Chile, först ska hon flyga till ett annat land och sedan vidare till två andra tror jag det var, innan hon är framme i Santiago. Sen är min älskling hemma i sitt land, jag saknar henne redan. Att bara ha i tanken om att hon just nu sitter på ett flyg och inväntar massor av timmar för att komma fram med den rädslan hon har för att flyga, så tänker jag på henne och vet att flyget kommer gå bra. Alla flyg hon ska åka

Det kommer säkerligen ta några år innan jag kan träffa henne igen. Men det är mer längtan och jag kommer gråta av lycka när jag träffar henne. Jag vill så gärna komma och hälsa på henne i Santiago, skulle vara kanonkul.

Jag saknar dig hjärtat, lycka till i framtiden. Jag vet att du och Mikaela kommer gå långt. För ni är helt otroliga när ni sjunger, jag älskar er tjejer!<3

TÄNKER PÅ ER, HELA FAMILJEN! <33

Kiss and hugs /J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0