Vilken kväll..

Hej!
Igår hade jag det väldigt trevligt med min mamma på stan. Blev att åka till ikano för att hitta någon tröja mamma behövde och en present till min prinsessa Alicia som fyller 4 år idag faktiskt. Sen hade mamma lite för mycket pengar, så jag hjälpte henne att bränna lite stålar. Fick lite nya kläder, smink och skor, fint att gå på stan med mamma! Bäst är hon <3

Efter de var det dags att åka hem till mamma och fixa iordning mig till kvällen, då jag skulle träffa en vän och ta några drinkar på stan. Dock blev jag jävligt förbannad. Det är fan i mig andra gången detta händer, nästan samma sak som sist. Vi bestämde att träffas vid 21.00 men stod och väntade över en halvtimme, palla inte stå där och se dom ut på Ågatan, så jag strunta i henne. Hon skulle ändå ha med en kompis. Men det absolut fulaste är att hon inte har hört av sig, inte kollat vart jag är eller hur jag mår. Jag ringde henne, skrev till henne både sms och facebook, men inget svar. Hade fixat mig helt i onödan. Plis att jag fick vänta as länge på buss/tåg hem.

Men kvällen sluta ganska bra. Efter att folk dissa mig så fanns det ändå en som inte gjorde de. Sov i en skön säng, men inte hemma. Somnade inte förns 3 på natten, hade lite annat i tankarna, men jag hade det bra och just nu ligger jag i soffan hemma hos pappa och är lite trött och hungrig. Gör absolut ingenting att jag fick gå upp tidigt för att åka hem, absolut värt de. Natten var bra!

Ikväll blir det att grilla med Landinarna och andra människor tror ja, sen blir det att kröka lite eftersom jag inte fick dricka något igår, sen ner på torget i kisa och gå på torgfesten! Skål!! :D

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0