Dödstankar..

Hej!
Ibland, när jag är på olika ställen, antingen om jag sitter på bussen, på en restaurang, på en parkering eller kanske kollar på en film/serie. Så kan det komma upp massa bilder i huvudet om att jag antingen blir påkörd eller något liknande om jag ser en bil åka förbi, eller det som händer i en film eller serie skulle hända mig. Dom här tankarna bara ploppar upp i huvudet. Jag gör det inte med flit. Jag undrar varför jag får såna här tankar. Det har hänt väldigt många gånger detta år. Jag vet inte varför. Visserligen har det hänt väldigt jobbiga saker detta år, som har varit jobbiga att gå igenom, men jag vet inte om jag skulle vilja dö för de. Det låter kanske som det nu, men det är verkligen inte så jag vill. Som sagt, jag vet inte om det är därför jag får dödstankar eller vad man ska kalla det. Det skumma är att jag kom på det nu, att det kan ha något med att detta år har varit jobbigt för mig.

Jag undrar hur länge såna här tankarna ska ploppa upp i mitt huvud. Det är lite skrämmande faktiskt. Det är inte riktigt så att jag har haft såna här tankar med flit annars. Bara för att det har gått som det har gått med kärleken och familjen m.m. så skulle jag aldrig tänka tanken om att dö. Jag tänker leva så länge kroppen säger ifrån, Jag kommer leva tills jag blir gammal och skrynklig, det är min plan!

Så mycket tankar om allt dom senaste månaderna, ojoj!

Kiss and hugs / J.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag tror det är ganska vanligt Jessica! Jag får själv sånna bilder o har haft det så länge att jag ite minns när det började! Men de ska nog snart försvinna för dig ska du se :)

Jobbigaste jag tycker är när jag får typ dödstankar om nån annans död, tex att det händer nån i familjen eller nån annan jag tycker väldigt mycket om eller nåt av mina djur en dödsolycka!!!! Det får mig att inte kunna somna o får mig gråta när jag tänker på det typ.
Ses snart! Puss o kram :)<3

Svar: Jo, men så har jag med fått, att jag kan få upp bilder om någon i familjen. Jag håller på att rädda någon men hamnar själv i sitsen och dör.
Jessica Owrak

2013-12-12 @ 09:14:14
URL: http://nattstad.se/rockasta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0