Börjar fundera..

Hej!
Jag börjar seriöst fundera på om John gillar mig, jag vet att han jobbar mycket och att det bara har gått en månad. Men jag tycker det är så konstigt att han slutar skriva sms med mig och slutar skriva några gulliga sms. Är rädd att han glömmer bort mig! :(

Inatt drömde jag också att han var otrogen, jag vet inte varför jag fick en sån dröm. Plus att jag drömde det precis innan jag skulle gå upp, innan jag höll på att missa min buss.

Det är frustrerande att han aldrig skriver till mig, och om han gör det så är det inget speciellt han vill. Han kan fråga vad jag gör, sen när jag frågar så svarar han aldrig!? :o

Vad är det som händer? Han har varit någon helt annan person, inte den killen som jag lärde känna och som jag blev tillsammans med!

Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Det ordnar sig vännen ska du se!! Det är nog en svacka i båda era liv just nu!! Det sår nog snart om pch blir gulligt o härligt igen!! <3

2013-02-06 @ 10:12:06
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0