Söndag!

Hej!
I tisdags pratade jag med John, samtalet gick bra. Var inte så jobbigt att prata med honom om vårt förhållande, samtalet slutade med att vi är vänner men att vi fortsätter hålla kontakten och umgås, lära känna varandra bättre och det känns bra att det blev så. Även om jag var beredd på att det skulle ta slut. Men just nu saknar jag att ha en kille, men jag kan inte släppa taget om honom än, jag gillar honom fortfarande!

Idag är det söndag och jag kom till Finspång för en halv timme sen eller nåt, ikväll blir det nog bara en film och lite snack sen sova tror ja. Imorgon får vi se, kanske träffa deras vänner och kolla mera film, vem vet?!

Nu har jag mitt sista sportlov!

Kiss and hugs /J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0