2013!

Hej!
Nu har det nya året börjat och jag är lycklig! Det börja med att Astrid och jag satt nervösa på rese ett tag innan vi gick till lägenheten vi skulle till. Jag var så nervös för att få träffa Johns kompisar. Men jag ock Astrid kom dit som dom första. Och det gick jättebra. Träffade massa trevligt folk, så kvällen/natten blev lyckad!

Jag fick min John tillslut, vi är nu tillsammans på riktigt! Jag är lycklig. Jag avsluta året jävligt bra och började året 2013 så fantastiskt. När jag vaknar så ser jag min kärlek ligga brevid mig, även om jag inte mådde så bra, bakis och kär, den kombinationen är väl sådär, men det fina var att vakna brevid min John! Bästa början på året, tusen tack älskling! :* <3

Vill tacka alla andra som jag träffa och pratade med på nyår, ni var och är ett härligt gäng, detta måste vi göra om, mycket trevligt!

Välkommen år 2013! ;D

Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Tack för nyår med dig vännen och ännu en gång stort grattis till dig i din John!!! :)<3

2013-01-01 @ 22:32:21
URL: http://rockasta.devote.se
Postat av: Jessica

Tack detsamma gumman :) <3 tack så mycket :*

2013-01-01 @ 23:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0