Back to school tomorrow...

Hej!
Imorgon är det skola igen, då var sista dagen på det sista jullovet snart slut. Känns förjävligt att inte ha lov och studiedagar efter denna termin. Snart tar man studenten, vilket jag såklart längtar till, men vart ska jag ta vägen sen? Vill inte plugga vidare, vet inte exakt vad jag vill hålla på med heller, så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Måste hitta något bra jobb, så att jag snabbt kan flytta ut, behöver ett eget ställe...är så sjukt trött på att åka fram och tillbaka från kisa till Linköping och tvärtom. Jag är så jävla less på de! Så fort jag kan och har råd med en lägenhet i Linköping så drar jag, inget snack om saken! Allt skulle bli så mycket enklare då!

Imorgon är det iaf skola igen, och jag kommer börja med dans, är lite nervös för de. Men det ska bli kul tycker ja.

Känns lite surt denna månad, min pojk har mycket på jobbet denna månad, så kommer typ inte kunna träffa honom så mycket. Får lite flashback från mitt förra förhållande, då vi blev tsm innan sommarlovet, fick inte träffa honom på 2 månader. Hoppas bara att det inte slutar som för mitt gamla förhållande. Men det tror jag inte, John är speciell, han är en sån fantastisk kille som man bara inte kan låta bli! Kommer förhoppningsvis kunna träffa honom på några helger och på våran 1 månadsdag den 31e ! :)

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0