Besviken!

Hej!
Sitter nu...igen...på rese och väntar nu på bussen hem! Slutade skolan halv två och skulle träffa John lite fort, eftersom han jobba och slutade fem. Men jag tänkte att jag lika gärna kan vänta på honom tills han slutar, för jag har inget för mig iaf. Så jag väntar, hängde med pappa och roya till deras buss, för att dom skulle åka med Viking Line, dom jävlarna ska på Finlandskryssning! Sen tänkte jag iaf att jag skulle gå in till stan för att kolla lite och hitta någonstans att sätta mig, har galet ont i fötterna nu!! Sen smsade jag lite med John, och för en stund sen sa han att han kommer få jobba över, så varför är jag kvar i stan? Väldigt onödigt! Lite smått besviken faktiskt...men aa. Jag som ville pussa lite på John idag, men får visst spara dom till ett annat tillfälle.

Som tröst köpte jag tacochips och ska göra mig en egen guacumole eller vad det heter. Så jävla gott! Tröst äta och sen dricka teet jag fick av John och tänka på honom, det är väl så nära jag kommer honom idag :(

Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Typiskt du!!!:/ men då blir det extra mysigt när ni väl ses!!! ;)

2013-01-07 @ 17:24:46
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0