Hästen och hunden!

Hej!
Har varit på den mysigaste puben någonsin med min älskling, det var jättefint där inne och man måste ju bara gå dit någon mer gång, klart favoritstället!

John var den gulligaste och beställde Fish and chips och varsin öl, var dock inte jättehungrig, men åt för att vara artig. Och det var inte lite mat, räckte lätt till två personer. Tyvärr åt jag inte upp, skämdes lite. Sedan går han till baren igen och beställer något. Då kommer han med fetaste glaset, och den är till mig! Men det var gott! Det är ju lill-lördag.

Det var som sagt jätte mysigt och jag njöt för varje sekund! Jag mår som bäst när jag är med John, det känns toppen att vara med honom, har aldrig känt mig så här trygg och kär på samma gång, och den känslan är awesome!

Att inte ha träffat honom sen nyår, alltså typ en vecka sen, är helt sjukt! Jag har hållt på att bli galen! Jag vill vara med honom så mycket jag kan. Men nästa månad är han typ bara min! Plus att han flyttar in till sin lägenhet den 1 februari, fantastiskt! Kanske ska hjälpa honom och då kommer jag få träffa hans mamma, kan bli spännande :)

Jag är så glad att jag kan säga att han är min, han är bara min och set känns bra i hjärtat att säga det. Jag är så grymt kär och jag kan inte tänka mig någonting utan honom! Helt sjukt.

När vi satte oss på rese för att vänta på mitt tåg, så går ett bekant ansikte förbi oss, då är det självaste MONA SAHLIN som kommer förbi. Sen innan mitt tåg ska gå, så ser jag att hon ska åka samma tåg som mig, hur fränt är inte de! :o :) as coolt . Sitter i samma tåg just nu!

Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Aaaw så mysigt!! Jag är så glad för din skull och det är så kul o läsa om hur kär o lycklig du är osv!!! :) kram gullet!! <3

2013-01-09 @ 22:27:18
URL: http://rockasta.devote.se
Postat av: Jessica

Aw, tack gumman! :) så kul att läsa så fina kommentarer från dig! :* <3

2013-01-10 @ 08:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0