Jag är lycklig!

Hej!

Imorse hade jag bara en lektion, inval, då jag har dans. Riktigt kul faktiskt, på måndagar är det jazz och på fredagar är det en annan dans, men båda är roliga än så länge! Vissa steg är lite svårare att få in, men efter ett tag släpper de. Hej träningsverk de närmaste dagarna! Sedan innan slutet gick larmet, att det ska vara så jävla kul att slå på de! Denna gång var det en papperskorg på en toalett igen, blir så trött på folket!

Efter invalet som sluta tio över tio så blev det att sitta och vänta på att älskling skulle vakna så man kunde åka in till stan. Men han vakna aldrig, så vid lunch som jag åt med Astrid, bestämde jag mig för att ringa och väcka min John. Vilket var en väldigt bra idé, för han sov verkligen, och då menar jag verkligen! Han lät inte så sexig i telefon kan jag inte påstå, men jag älskar honom iaf, som tur är! <3

Tillslut kom han till Wayne's Coffee där jag satt med Astrid och Malin. Det var så kul att träffa honom igen, saknat honom så sjukt mycket. Och när han skulle gå så ville jag verkligen inte släppa taget om honom. Att bara tänka på honom nu är jobbigt, jag vill vara i hans närhet just nu. Det märks när man är riktigt kär i någon, speciellt när man inte vill att killen ska gå och släppa taget om min hand. Jag är så galet kär och jag har aldrig haft den här känslan förut, det är något speciellt med John, jag vet inte vad det är, men allt känns så bra med honom och jag skulle inte kunna hitta en bättre kille. Det kliar i fingrarna av att bara tänka på honom, jag vill bara hålla hans hand och titta på honom, skratta med honom och pussa honom. Jag är så jävla lycklig, skulle kunna skriva hur mycket som helst om John. JAG ÄLSKAR DIG BABY! <3

Du är min och jag är din, jag kommer aldrig skäppa taget om dig, du är bäst!

Kiss and hugs / J.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Sötis Jessica!!
Är så glad för din skull, och jag vet precis hur du känner dig, även ast jag sj inte är i den situationen just nu, men varit och antagligen konmer vara minst en gång till :)
Kram!<3

2013-01-22 @ 18:26:27
URL: http://rockasta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0