Ensam..

Hej!
Jag sitter här hemma i Gistad helt ensam och lyssnar just nu på "Wake me up" med Avicii, älskar den låten!

Tog mig ett glas vin för kanske 3 timmar sen, tänkte bli full, lite berusad, känna den där snurriga känslan, men pallade inte. Så istället gick jag ut och tog en cigg för att få den där nikotinkicken, jag fick den, men nu är den borta. Önskar att den kunde sitta kvar lite längre.

På ett sätt är det skönt att vara hemma själv. Få lite egen tid, inget skulle vara bättre än om man hade en underbar partner brevid sig, men så är inte fallet just nu. Men så småningom, då ska ni få se. Då sitter jag här och skriver igen kanske och berättar att jag sitter här med min partner och har det mys, kanske inte här i Gistad, men förhoppningsvis i min egna lägenhet eller kanske i hans. Vem vet?

Men nog om kärlek, vill lägga det åt sidan i detta inlägg. Behöver inte ta upp ordet kärlek och sånt i varenda inlägg, kanske kan skriva om det imorgon? haha skoja!

Imorgon ska jag försöka att rensa mina kläder och andra saker och kasta det som jag inte har någon användning för. Och sen tänkte jag möblera om i min stuga, byta plats på möblerna och byta från dubbelsäng till en vanlig enskild säng. Känner inte att jag behöver en sån stor säng. Får knappt plats därinne. Ska fixa iordning där inne ordentligt. Får se hur mycket jag kan göra på egen hand, det är inte lätta grejer jag ska flytta, montera ner en dubbel säng, flytta stora tjocka madrasser, slänga ut en tjock tv, byta plats på soffan och lite annat. Så jag har händerna fulla imorgon, får hoppas. bara jag inte gör illa mig, det skulle bli lite jobbigt. Men det kommer gå bra. Jag är ganska händig, för att vara tjej! hahha..

Jag tog en cigg för kanske en halvtimme sen , men ska ta en till innan jag går och lägger mig, så vill bara säga till er som läser denna blogg, kan inte vara många, för den här bloggen är inte så rolig att läsa, inte den senaste tiden , mest deppigt och om mitt ex, men läs gärna vidare, jag ska bli bättre på att skriva här.

Men det jag ville avsluta med att säga är att jag mår bra efter det som har hänt och om det jag har skrivit de senaste gångerna. Det är bara lite svårare än jag trodde att släppa killen. Men jag kämpar. Väntar bara på att hitta MR RIGHT, han finns där ute någonstans, han var bara inte John, han är någon helt annan och jag ska hitta honom, det ska jag banne mig, Peace!

Kiss and hugs / J.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Aaaw gumman! Saknar dig! <3
Vi får leta efter vara mr rights tillsammans ;D väntar på han jag med! ;)

2013-07-20 @ 13:25:51
URL: http://nattstad.se/rockasta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0