Finspång

Hej!
Denna vecka har varit rolig. Är i Finspång hos min syster och hittar på massa kul. Bättre än förra gången jag var här. Vi har varit på smultronstället och ätit massa god glass, shoppat kläder och smycken så att pengarna brändes upp, varit på marknad och bränt lite mer pengar, badat i Himelstalundbadet och fått klor i ögonen så det sved. Gjort mig illa i tån och fått en blåsa som har spruckit så det gör sjukt ont. Men annars har det varit en kanon vecka!

Just nu ligger jag på min stora madrass i tv-rummet och kollar på Jönssonligan, kanske byter till en annan film på internet. Jag är så sjukt seg efter att ha varit i Norrköping och badat, så skulle typ bara vilja sova. Men inte riktigt än.

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0