Känslor..

Hej!
Det är fortfarande dig jag vill ha! Det är svårt att släppa taget om någon man verkligen tycker om. Du var den som fick mig att må bra, få fjärilar i magen, få hjärtat att slå lite extra, få mig att skratta. Med din blick, röst och sätt att skratta åt dina egna tankar, får mig att vilja komma tillbaka till dig. Jag önskar att du aldrig släppte min hand. Att hålla din hand eller att ha din kropp mot min fick mig att känna mig så trygg, med dig var jag lugn och fylld av kärlek. Jag kunde aldrig sluta kolla på dig som en galning när vi träffades, jag var så lycklig och du såg så jävla bra ut och var så jävla underbar. Min blick ville inte släppa taget om ditt ansikte. Jag vill tillbaka till den dagen vi träffades för första gången, den dagen det klickade mellan oss, den dagen jag hitta min kärlek, den dagen jag tittade tillbaka på dig när jag skulle åka hem från krogen, det var snö ute och kallt. Då du tittade efter mig med dina fantastiska ögon. Den mysiga dejten vi hade på Hästen och hunden, det va den mysigaste dejten jag har haft, då vi bara satt där, åt lite fish and chips, drack några öl och höll varandras händer och pussades. Jag vill tillbaka till alla våra underbara stunder.

De gånger jag har träffat på dig på stan har fått mig att tänka mer på det vi hade tillsammans. Sist jag träffa dig, sa vi hej och min blick kunde inte släppa taget om dig. DU...jag saknar dig! <3

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0