Konstigheter med bloggen

Hej!
Förra inlägget skulle jag ha lagt in igår. Men den ville aldrig publiceras, så jag fick lägga upp den nu. Men iaf.

Dagen började sjukt segt, vaknade av att det regna och åska, så var tvungen att stänga fönstret. Plus att jag har sovit dåligt på grund av min hals, den har fortfarande inte blivit bra en jag var på Semesterracet med Josefine och Astrid. Råkade väl kanske göra halsen ännu värre eftersom jag var och bada igår. Sedan får jag sms av min syster på morgonen att jag ska komma och lägga mig bredvid henne för att det började blixtra. Shit va det dundra till och hade sig. Blev livrädd, det dunkade till i hela kroppen.

Sen efter att vi till slut gick upp vid 13.00 för att ta på oss kläder och sminka oss, så åkte vi till Norrköping och skulle träffa några kompisar och kolla lite på deras snygga bilar och sätta på dekaler, snyggt blev de! Sedan grilla vi lite och hade det trevligt. Men nu är vi på väg hem till Finspång, ska bara vänta på att en av killarna ska tvätta bilen.

Imorgon blir det att gå upp tidigt och åka mot Norrköping och möta några bilar, sedan åka vidare till Katrineholm och möta några till sedan vidare till Eskilstuna tror ja, där det blir driftig och andra coola saker ;) awesome!

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0