Dagen är kommen! :)

Hej!
Dagen är äntligen kommen, det är den 30e mars och jag fyller 19 år idag! Detta firas med kalas och några från släkten kommer. Flaggan är upphissad och solen skiner, jag tror det kommer bli en bra födelsedag! :D idag ska vi äta min fina tårta som jag har gjort på praktiken, är väldigt nöjd med mitt resultat! Hoppas att dom andra tycker om det med.

Snart blir det att sminka och ta på sig påskklänningen, för vid 15.00 kommer gäster på besök och firar mig! :)

Ikväll blir det påskmat med familjen eftersom det är påskafton idag! Yay!!! :D

Grattis till min gamla vän Dennis som också fyller 19 år idag, känt dig i hela mitt liv och det är häftigt, känt varandra i 19 långa år, grattis vännen! :D

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0