Första jobbdagen!

Hej!
Idag har jag jobbat min första praktikdag på bageriet, det gick bra men shiiiiiit va ont jag har i händer, fötter och lår. Men det känns iaf att man har jobbat och att man inte är van.

Så med ömma fötter, ömma händer och svullen tumme så har jag överlevt dagen, men detta var bara dag 1, har fem dagar kvar. Det här fixar jag. Fick dock gå upp 04.15, börjar 05.00.

Morgonen började lite roligt. Mer snö har kommit och under snön ser man inte att det är is. Först håller min syster på att halka, sen typ tre sekunder efter så halkar jag och hamnar på marken, hahah! Men det som var så bra va att jag inte dunka ner på marken, utan mina ben var som en färdigkokt spagetti, vi hade så himla kul när klockan var halv fem eller nåt :)

Nu blir det att ta det lugnt och kolla på mina stora läxor jag har med.

Kiss and hugs / J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0