Bara 122 dagar kvar..

Hej!
Då var det 122 dagar kvar alltså ungefär 4 månader kvar tills jag fyller 20 år, det kan ju bli spännande. Något jag så gärna vill göra, men tycker är läskigt, är att ta hål i tungan. Jag har funderat på det väldigt länge nu och tjatar på mamma att jag skulle vilja ha det som 20-årspresent, vore så himla grymt. Men är så jävla rädd att det ska göra så sjukt ont. Får jag det inte som present, så får jag tyvärr betala för det själv, Skulle vara roligare att få det som present faktiskt.

Min tanke är att fixa en grym jävla förfest eller liknande på min födelsedag och sen dra ut på stan. Eller köra en förfest på 55:an eller nåt och bjuda många vänner, om jag har många vänner, hahaha! Kanske knasigt att planera 4 månader innan men vafan.

PEACE AND LOVE

Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0