Snart är julen här..

Hej!
Snart är julen här och det vore ju trevligt om det kom lite snö, det är ju ändå november, ungefär en månad kvar tills det är julafton. Visst det är frost ute, men i olika delar av landet har det ju faktiskt kommit snö. Kylan har ju kommit hit, men det vore ju lite kul om man kunde se lite snö, som gärna ligger kvar på marken med. Men vi får väl hoppas att snön kommer snart. Jag är säker på att vi får en vit jul år, låt oss hoppas på det iaf.

Innan julen är här och jullovet kommer, så hoppas jag att jag blir klar med matten i skolan. Vill så gärna bli färdig, så jag slipper komma tillbaka efter julen. Men har ju inte så mycket kvar, så jag ska nog kunna fixa det. Jag ska bara fortsätta kämpa, kämpa och kämpa till sista minuten. Och jag SKA klara det!

Snart är det nytt år, spännade..eller är det de, spännande? Det beror på, kommer det bli bra, annorlunda, roligt, tråkigt? jag vet faktiskt inte. Men vi hoppas att det finns ett helvetes massa tur nästa år, 2014.

Kiss and hugs / J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0